čtvrtek 1. června 2017

Příběh Andrey

11. dubna (40+5) se nám narodila Dianka (3920 g a 51 cm). Je úžasná, hodňoučká, prostě miminko za odměnu.
Kontrakce mi začaly v pondělí ve 2 h rano. Ve 4 h ráno mi odešla zátka. Ale kontrakce byly velmi nepravidelné. V pondělí v 8 h jsem byla ještě na kontrole v porodnici a doktorka říkasla, že to asi bude muset vyvolat, že dneska to určitě nebude. Večer kolem 20 h jsme jeli do porodnice znovu, kontrakce po 3-4 minutách.
Dianka se narodila v 0.49, takže až v úterý. Trošku si vyčítám, že jsem to už chtela mít za sebou a nedala jí ještě čas.
PA mi píchla ve 23 h plodovou vodu, ale musela při kontrakci, protože jí to jinak nešlo a prý takhle pevné plodové obaly dlouho nezažila. Říkám si, že se mohla narodit v nich, ale co už. PA byla skvělá. Díky jejímu vedení porodu jsem skončila jen s jedním kosmetickým stehem. Neustále se mne ptala, co může, co by udělala, vysvětlovala, co udělá. Chodila k nám jednou za hodinu na kontrolu, jinak jsme byli s mužem sami. S ambu porodem neměl nikdo problém a jelikož jsem byla hrozně vyčerpaná, zůstala jsem od 3 h rano do 10 h dopoledne v porodnici, a po vizitě a vyřízení papírů, tj. v 10 h dopoledne, jsme jeli domů. Natálka (moje starší dcera) i Dianka měly obě termín ve čtvrtek. Obě se narodily v úterý (5 dní po termínu) a obě za úplňku, jen Didi měla ještě k porodu bouřku.
Obě se narodily v porodnici u Milosrdných bratří, obě ambulantně. Vždy jsme potkali vstřícný a milý personál, takže porodnici doporučuju všem maminkám, které porod ještě čeká. Přeji rychlý porod podle jejich představ a hlavně zdravé dětičky.

--------
poznámky pro rodiče k dalšímu studiu:
Prasknutí vaku blan (odtok plodové vody) před porodem: netrpělivost a riziko

Žádné komentáře:

Okomentovat