středa 27. září 2017

Příběh Markéty

Podělím se s vámi o zkušenost s ambu porodem v Liberecké nemocnici.
V sobotu v 1:52 v noci se nám tam narodila dcera Viktorka. Přiznám se, že se mi nechce moc sdílet celý zážitek z porodu. Vedla ho velmi nepříjemná porodní asistentka, která mi nevyhověla naprosto v ničem. Porod byl překotný, přesto se ho snažila urychlit, co to šlo. Od odtoku plodové vody, tlačení, poloha vleže, žádné dotepání pupečníku, tahání za placentu atd. Každý úkon doplňovala nepříjemnými komentáři a v jednom kuse mne schazovala. No je to za mnou, dcerka zdravá, nechci se k tomu víc vracet. 
S propuštěním nedělali nejmenší problém. Asi hodinu po porodu, když se dozvědeli, že chci AP, nabízeli vystavení papírů a na malou se přišla podívat dětská doktorka. Opět nabídla papíry a poučila me o rizicích. V podstatě mi tak byl umožněn odchod do jedné hodiny po porodu a na to jsem se opravdu necítila. Domluvila jsem se, že s malou zůstaneme do dopolední vizity a odejdeme potom.
Dostaly jsme spolu pokoj, kam za námi chodila moc hodná sestřička, která mi i ve čtyři ráno obstarala snídani :) Během dopoledne prohlédli mne i malou. Cca po 12. hodině přišel primář dětského na vizitu, malou zkontroloval, opět mne poučil o rizicích, vše poddal mile, profesionalně. Do 20 minut byly vyřízeny papíry a my oficiálně propuštěny.
Abych to shrnula. Až na jednu čarodějnici, která ale pro mne byla zásadní a zkazila mi porod, bylo vše v pohodě. Na ostatní personál si stěžovat nemůžu, spíš jim patří mé poděkování.

Žádné komentáře:

Okomentovat